FITNESS

Πως να καταπολεμήσετε την πείνα μετά την προπόνηση

Μπορεί να γυμνάζεστε, αλλά μετά να αισθάνεστε πάρα πολύ πεινασμένοι. Το αποτέλεσμα είναι να παίρνετε πίσω τις θερμίδες που καίτε. Πώς θα το καταπολεμήσετε αυτό; Ευτυχώς, μπορείτε να κάνετε έξυπνες τρικ στη ρουτίνα σας για να αποτρέψετε το σαμποτάρισμα όλων των προσπαθειών σας.

Αναπηδήστε περισσότερο, καθίστε λιγότερο

Το είδος της κίνησης που κάνετε επηρεάζει επίσης την πείνα. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα άλματα μπορεί να μειώσουν την παραγωγή της γκρελίνης. Αυτό ισχύει επίσης για τρέξιμο ή οποιαδήποτε προπόνηση που κάνει την κοιλιά σας να αναπηδά.

Καταναλώστε πρωτεΐνη και υγιεινά λιπαρά

Τρώγοντας πρωτεΐνη μετά από μια προπόνηση βοηθάτε τους μύες σας να επανέλθουν, και επειδή προσφέρουν κορεσμό, βοηθούν επίσης να κρατήσετε το αίσθημα ότι είστε χορτάτοι έως και έξι – οκτώ ώρες αργότερα. Τα υγιή λίπη προσφέρουν κορεσμό και απομακρύνουν το αίσθημα της πείνας. Βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε και τα δύο θρεπτικά συστατικά όσο πιο γρήγορα μπορείτε μετά την προπόνηση. Δοκιμάστε αυγά και αβοκάντο για πρωινό ή κοτόπουλο και λαχανικά μαγειρεμένα σε ελαιόλαδο για το δείπνο. Αν δεν καταναλώσετε το φαγητό μέσα σε 30 έως 60 λεπτά, είναι πιο πιθανό να παρουσιάσετε μεγάλο αίσθημα πείνας αργότερα εκείνη την ημέρα και υπερφαγία. Όταν ένα γεύμα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο δεν είναι ρεαλιστικό, προτιμήστε ένα σνακ των 100- 150 θερμίδων, όπως γιαούρτι ή μπάρες.

Ανεφοδιαστείτε κατά τη διάρκεια μια σκληρής και πολύωρης προπόνησης

Αν γυμνάζεστε έντονα για περισσότερο από μία ώρα, και ειδικά αν προπονείστε για έναν αγώνα, το να ανεφοδιάζεστε με ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης θα βοηθήσει την αποτροπή του έντονου αισθήματος πείνας, κι έτσι θα τρώτε λιγότερο αργότερα. Πάρτε ένα πακέτο με τσίχλες ή καραμέλες και ένα αθλητικό ποτό, και αρχίστε να τα καταναλώνετε μετά την πρώτη μισή ώρα. Αλλά αν προπόνηση σας είναι 45 λεπτά έως μία ώρα ή είναι μετρίως έντονη, καλύτερα να παραλείψετε τα σνακ. Το σώμα σας απλά δεν χρειάζεται τις επιπλέον θερμίδες.

Close