FITNESS

Η υγεία του δέρματος ξεκινάει από μέσα μας!

υγιές ΄δερμα

Το Α και το Ω για υγιές και λαμπερό δέρμα ανεξαρτήτως ηλικίας πηγάζει απ’ τη διατροφή μας!

Για να καθυστερήσουν να κάνουν την εμφάνισή τους οι πρώτες λεπτές γραμμές, οι δυσχρωμίες και οι σακούλες κάτω από τα μάτια πρέπει να δώσουμε στο δέρμα μας τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται ώστε να παραμείνει σφριγηλό και λαμπερό.

Τα βήματα είναι απλά!!

  1. Νερό, νερό, νερό!

Το νερό αποτελεί την κύρια πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού και ιδιαίτερα του δέρματος. Βοηθά στην αποβολή των τοξινών και κάνει το δέρμα πιο ελαστικό, με αποτέλεσμα να προλαμβάνει τις λεπτές γραμμές. Η συνιστώμενη ποσότητα κατανάλωσης νερού κυμαίνεται στα 8-10 ποτήρια ημερησίως!

  1. Θαλασσινά για Ω3!

Ψάρια όπως η σαρδέλα, η ρέγκα και ο σολομός είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Τα ω-3 λιπαρά οξέα έχουν αντιφλεγμονώδη δράση ενώ βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος μειώνοντας τις λεπτές γραμμές με αποτέλεσμα να κάνουν το δέρμα πιο λείο και σφιχτό.

  1. Εσπεριδοειδή για βιταμίνη C!

Τα εσπεριδοειδή είναι βασική πηγή βιταμίνης C, η οποία ως ισχυρό αντιοξειδωτικό, καταπολεμά τις φλεγμονές και δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν τα κύτταρα και προκαλούν πρόωρη γήρανση. Βοηθάει επίσης στην παραγωγή του κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που δημιουργεί τη βασική δομή του δέρματος.

  1. Πορτοκαλί, κόκκινα και πράσινα λαχανικά!

Τα πολύχρωμα λαχανικά είναι πλούσια πηγή β-καροτίνης και μετατρέπεται από τον οργανισμό σε βιταμίνη Α, που δρα σαν αντιοξειδωτικό, προλαμβάνοντας την τάση  ακμής, την κυτταρική φθορά και την πρόωρη γήρανση. Η βιταμίνη Α βοηθά επίσης την επιδερμίδα μας να παράγει περισσότερα νέα κύτταρα και να απαλλαγεί από τα παλιά, μειώνοντας την ξηρότητα και κάνουν το πρόσωπό μας να φαίνεται λαμπερό και νεανικό.

  1. Ξηροί καρποί για βιταμίνη Ε!

Η βιταμίνη Ε καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν γήρανση του δέρματος, ειδικά προστατεύοντας την επιδερμίδα από τις ρίζες που δημιουργούνται από τις UV ηλιακές ακτίνες. Η βιταμίνη Ε βοηθά το δέρμα μας να μένει ενυδατωμένο, να αποβάλλει την ξηρότητα και να φαίνεται πιο νεανικό.

 

Αυτά είναι τα 5 διατροφικά βήματα για όμορφο και υγιές δέρμα!

Close