FITNESS, ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ

Εναλλακτικό πρωινό για υγιεινά Σαββατοκύριακα!

εναλλακτικό πρωινό

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και αυτό δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ενεργοποιείς τον μεταβολισμό σου, αυξάνεις τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σου και φυσικά μειώνεις τις πιθανότητες για ανούσιο τσιμπολόγημα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό δεν ισχύει μόνο τις ημέρες που πηγαίνουμε στη δουλειά αλλά και για τα σαββατοκύριακα!

Μετά από μία κουραστική εβδομάδα λοιπόν τι καλύτερο από το να υποδεχτούμε το σαββατοκύριακό με ένα υγιεινό, θρεπτικό, γεμάτο ενέργεια και διαφορετικό από ότι συνήθως, πρωινό γεύμα;

Υπάρχει και κάτι ακόμα καλύτερο! Να καλέσετε φίλους στο σπίτι και να περάσετε με τον πιο όμορφο τρόπο τις δύο αυτές ημέρες απολαμβάνοντας μαζί το πρωινό σας γεύμα!

Δείτε, λοιπόν, μία εξαιρετική συνταγή που βρήκαμε για εσάς, που συνδυάζει τη γεύση με τις λιγοστές θερμίδες (άλλωστε λατρεύετε να φροντίζετε τον εαυτό σας καθημερινά, πόσο μάλλον το σαββατοκύριακο). Είμαστε σίγουροι πως δε θα αντισταθείτε στα… υγιεινά Pancakes αυτό το Σαββατοκύριακο! Ό,τι πιο δελεαστικό ακόμη και για τους μικρούς μας φίλους!

Πάμε να φτιάξουμε ένα εντυπωσιακό και υγιεινό πρωινό παρέα!

Πάμε να φτιάξουμε Pancakes με βρώμη και μπανάνες!

Θα χρειαστούμε:

  • 100 gr Βρώμη
  • 3 ασπράδια αυγού
  • 1 ολόκληρο αυγό
  • Μερικές σταφίδες (20 gr) ή 2-3 ξερά δαμάσκηνα σε κομματάκια
  • Σταγόνες μαύρης σοκολάτας
  • Μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • Μέλι
  • Λίγη κανέλα
  • Δύο ώριμες μπανάνα κομμένες σε φέτες

 

Εκτέλεση: Λιώνουμε τις ώριμες μπανάνες με ένα πιρούνι ώστε να τις κάνουμε πουρέ. Βάζουμε στο μίξερ τη βρώμη, μαζί με τα ασπράδια, το αυγό, τις σταφίδες, τις νιφάδες σοκολάτας, τον πουρέ μπανάνας και την κανέλα και τα ανακατεύουμε. Λαδώνουμε το αντικολλητικό τηγάνι και ανάβουμε το μάτι σε χαμηλή φωτιά.  Αφού ζεσταθεί, ρίχνουμε το μείγμα και το αφήνουμε να ψηθεί. Όταν αρχίσει να γίνεται καφέ, το γυρνάμε. Μόλις είναι έτοιμο, σερβίρουμε με μέλι από πάνω, λίγες σταγόνες μαύρης σοκολάτας και κανέλας αν το επιθυμούμε. Μπορούμε να προσθέσουμε και φρούτα, όπως φράουλες, σταφύλι, μύρτιλλα, βατόμουρα κτλ. για περισσότερη γεύση και θρεπτικά συστατικά.

Close